Zou jij ook advies willen om jou sales medewerkers gedreven en gemotiveerde te krijgen om zoveel mogelijk rendement uit jou sales processen te realiseren?
Wij kunnen jou helpen om inzicht te verkrijgen in het enorme aanbod van tastbare sales prestatieverbeteringen. Sales prestatieverbeteringen die tastbaar worden door lagere kosten, betere besturing, hogere effectiviteit en meer rendement.
Wij begeleiden je medewerkers en organisatie met het onderhouden van verschillende klanten en potentiële bedrijven om hiermee de kern activiteiten uit te bouwen en nieuwe opdrachten te genereren, dit zowel nationaal als internationaal. Wij leveren dan ook substantiële bijdrage aan de vakinhoudelijke en commerciële ontwikkeling van jou organisatie naar een leiderschapspositie.
bel voor een vrijblijvende gesprek om samen naar mogelijkheden te kijken, want Famat consultancy kan jou bedrijfsprocessen zodanig inrichten, zodat je met minimale kosten een maximaal doelstelling behaalt in sales.
Het marketingplan is de kern van je organisatie strategie. Het geeft aan hoe jij jouw gestelde doelen gaat bereiken, op welke termijn en met welke middelen. Marketing is de manier om jouw product of dienst bij de afnemer of de klant te krijgen. Daar moet over nagedacht worden en een strategie voor komen; kortom een marketingplan. Eenmaal opgeleverd is het plan de drijvende kracht om personeel enthousiast te krijgen en investeerders over de streep te halen.
Wij helpen organisaties in het bedrijfsleven (MKB) bij het verbeteren van hun bedrijfs- prestaties en het ontwikkelen van menselijk kapitaal door nieuwe inzichten die jou als opdrachtgever op voorsprong zetten, waardoor meer efficiency, groei, omzet, continuïteit of een verbeterde markt- positie ontstaat. Wij doen dit door het ontwerpen van een aanpak op maat, want elke organisatie is bijzonder. Wij geloven en werk binnen jou organisatie met de 3 p’s “people” – “proces” – “product/dienst”. Dit doen we met passie, innovatieve denkkracht, een mensgerichte benadering en met veel plezier.
Het is verstandig als een directeur regelmatig een stapje terug doet uit de dagelijkse operatie, reflecteert op het recente verleden én vooruit kijkt. Door het eigen gedrag kritisch tegen het licht te houden, neemt het zelfbewustzijn toe en worden talenten, maar ook behoeften duidelijker zichtbaar. Hij leert lessen uit het verleden en brengt ze direct in praktijk. Ideeën en doelstellingen krijgen verdieping als de directeur de coach als klankbord gebruikt. Met een coach kan hij zaken bespreken die hij moeilijk met collega’s kan bespreken, bijvoorbeeld de omgang met lastige collega’s of de Raad van Commissarissen, de negatieve feedback die hij krijgt, persoonlijke twijfels of zorgen over de eigen competenties.
De coach kan ook voor nieuwe input zorgen, vanuit zijn kennis over trends en theorievorming in leiderschap, change en business development. Veranderingen in organisaties en hun omgeving volgen elkaar snel op. Het is belangrijk dat directeuren regelmatig de rust nemen om na te denken, afstand te nemen, en niet alleen met belanghebbenden. Een directeur blinkt uit als hij onafhankelijk van belanghebbenden en met een hoog zelfbewustzijn de beste beslissingen kan nemen voor het bedrijf, we kunnen jou coachen naar succes.